Image Alt

Test: Yamaha Tracer 900

YAMAHA TRACER 900 test

Test: Yamaha Tracer 900

Se spomnite kako smo se v študentskih letih z nekaj euri v denarnici odpravili na izlet in doživeli najlepše trenutke. V žepu morda res nismo imeli veliko, smo se pa imeli nepozabno in to obdobje nam je za vedno ostalo v lepem spominu.

Tracer študentski moped?

Brez težav Yamaho Tracer 900 primerjam s študentskim življenjem. Za “malo” vloženega denarja nam ponudi veliko zabave.

Poglejte si kratki video Ridecrew test motocikla Yamaha Tracer 900

Že ob prvem pogledu motorja, sem dobil občutek, da je Yamaha pripravila nekaj novega, mladostnega, igrivega.

Preverjeni osnovi MT-09 so dodali višje krmilo, oblikovno dodelane plastike in tako so ustvarili sport touring motor, ki navduši vsakega, ki mu nameni vsaj nekaj časa med ovinki.

Pred vožnjo sem iz prebranih podatkov pričakoval motor, ki ima z vsemi tekočinami “le” 210 kg. Ob premikanju motorja na mestu, pa mi je bilo takoj jasno, da nizka teža ni ostala samo na papirju.

K skupni nizki teži seveda pripomore okvir, ki je narejen iz aluminija v katerega je vgrajen “biser” (agregat), ki izstreli voznika iz vsakega ovinka.

Trivaljni agregat pri svojih rosnih 850 ccm3, pridela “le” 115 konjev. Zaradi visokega navora pa imaš občutek, da jahaš Mustanga (Mustang je pasma divjega konja iz Amerike). Agregat zvezno brez “lukenj” vleče že od najnižjih obratov. Bi rekel, da je to eden iz med boljših agregatov, ki sem jih vozil v zadnjem času. Kljub testni vožnji in preizkušanju zmogljivosti, poraba goriva ni presegla 5,5 litrov / 100 km.

Elektronika omogoča tri stopnje prilagajanja moči tako lahko vse divje konje hitro udomačimo s preprostim pritiskom in nastavitvijo motorne elektronike v funkcijo B ali STANDARD…

Osnovni model Tracer 900 v akcijski ceni stane nekaj manj kot 10.000,00 €, ki pa vam za ta denar ponudi izjemno veliko motorja.

V primerjavi s starim modelom ima novi Tracer kar nekaj sprememb.
Plastike motorja so bile preoblikovane tako, da je motor zdaj še bolj »eye catcher«.

Sprednji vezir je nastavljiv tudi pri starem modelu, vendar je pri novem modelu možno višino prilagajati med vožnjo. Oblika vezirja je spremenjena, vendar pri moji višini 173 cm v nobenem položaju ne nudi optimalne zaščite. Veter buča okoli čelade neglede na položaj vezirja.

Krmilo je ožje, prav tako so bile prenovljene zaščite rok, ki skupaj s krmilom pripomorejo, da je zunanja širina krmila kar za nekaj centimetrov krajša. Paličasti nosilci ogledala so sedaj daljši kar pomeni, da med vožnjo veliko manj gledamo svoja ramena. S tem ko so podaljšali nosilce so vibracije na ogledalu nekoliko večje, vendar zanemarljivo.
https://www.traditionrolex.com/17

Sovoznikov sedež je bil preoblikovan, sedaj je bolj podložen in na sprednjem delu nekoliko ožji, zaradi tega, nam višji podloženi sedež ne predstavlja dodatnih težav ko se z nogami dotikamo tal.

Sedež je po višini nastavljiv (850 mm in 865 mm). Zadnji del motocikla je bil spremenjen, tako so zagotovili nekaj več prostora za sopotnika, skupaj z nižje postavljenimi sopotnikovimi tačkami, je sedenje za sopotnika veliko bolj udobno.

Ker so nekateri pri starejših letnikih imeli težave z tako imenovanim »wobblanjem«. Pri višjih hitrostih je motor prestavljalo levo in desno, kar je bilo za veliko uporabnikov izjemno neprijetno. Zato so zadnjo nihajno roko podaljšali za 6 cm, kar je pripomoglo k veliko bolj stabilni vožnji s tem pa je motor postal malenkost manj okreten. Še vedno pa motorju ostaja pridih rekreativno športnega karakterja.

Vzmetenje, hm… glede tega, se vrti veliko vprašanj.

Mi smo bili s testnim motorjem zadovoljni, pomanjkljivosti osnovnega vzmetenja se pokaže pri bolj dinamični vožnji skozi ovinke. Vendar pa je za vsakodnevno »normalno« uporabo originalno vzmetenje povsem dovolj.

Če boste motor večino časa uporabljali za vožnjo v dvoje z polno naloženimi kufri, potem predlagamo, da originalne vzmeti menjate za trše, izdelane glede na vašo skupno težo z sopotnico in prtljago. S tem boste pridobili bolj predvidljivo vzmetenje, ki vam bo zagotavljalo kvalitetne povratne informacije in bo tako vožnja bolj udobna, brez nepredvidljivih nihanj.

Mi smo testirali osnovi model Yamahe Tracer 900, lahko pa se odločite za model GT, ki vam za nekoliko višjo ceno nudi več dodatne opreme.
Med to spadajo stranski kovčkei v barvi motorja, polno nastavljive sprednje vilice, zadnje vzmetenje ima vgrajen vrtljivi gumb za nastavitev prednapetost, ogrevane ročke, potovalni računalnik, quickshifter, in barvni ekran.
Osnovni model Tracer 900 v akcijski ceni stane nekaj manj kot 10.000,00 €, ki pa vam za ta denar ponudi izjemno veliko motorja z vgrajenimi kvalitetnimi komponentami in športnim karakterjem.

V kolikor se vam porajajo še kakšna dodatna vprašanja, smo ekipa Ridecrew tukaj za vas, da vam odgovorimo na vsa vprašanja.

YAMAHA TRACER 900 test
OCENA: YAMAHA TRACER 900
Zaključek
Osnovni model Tracer 900 v akcijski ceni stane nekaj manj kot 10.000,00 €, ki pa vam za ta denar ponudi izjemno veliko motorja z vgrajenimi kvalitetnimi komponentami in športnim karakterjem.
Agregat
8.5
Vzmetenje
5.5
Zavore
8.7
Vetrna zaščita
6
Položaj za krmilom
8.6
Pohvalil bi:
Z navorom energično nabit agregat
udoben in neutrujajoč položaj za krmilom
več prostora za sopotnika
nizka poraba goriva
Pograjal bi:
vetrna zaščita kljub nastavljivosti ne izniči bučanja vetra okoli čelade
premehko vzmetenje, ki je še posebej izrazito, ko sta na motorju dva
sopotnikove tačke so postavljene nizko, saj se s peto dotikam nosilca sopotnikovih tačk (številka čevlja 42)
7.5
Ocena

Jaka Iglič

Ustvarjalec vsebine in testni voznik

0 0 vote
Article Rating
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments