Image Alt

Energica Ego+ 2020

energica-eco-featured

Energica Ego+ 2020

Invazija elektrike v svet prevoznih sredstev je vse večja, tudi v motociklizmu.
Predstavljamo vam motocikel, ki smo ga imeli moč tudi preizkusiti in moramo priznati, da nas ni pustil ravnodušne!

Energica Motor Company je italijanski proizvajalec električnih motociklov. Projekt Energica je leta 2010 v Modeni v Italiji začela mednarodna družba CRP Group, ki se ukvarja z računalniško numerično krmilno obdelavo, proizvodnjo aditivov z naprednimi selektivnimi materiali za lasersko sintranje vetra, nam poznano kot 3D-printanje. Podjetje Energica Motor Company je bilo uradno ustanovljeno leta 2014 z namenom ustvarjanja visoko zmogljivih motociklov.

Ko je na motociklistično sceno prišla Energica Ego, so bili edini na svetu, ki so ustvarili kaj takšnega.
Od takrat podjetje Energica izvaja nenehne nadgradnje zato model EGO ostaja najmočnejši in najsodobnejši električni motocikel, homologiran za cestno uporabo kjer koli na svetu.

Mi smo imeli na testu posodobljen model in sicer EGO+.
Tukaj Energica naredi še en velik korak v EV tehnologiji, zahvaljujoč intenzivni dirkalni izkušnji v dirkalnem razredu MotoE.

Nadgrajena Energica Ego + ima novo, večjo, 21,5 kWh litij-ionsko baterijo, prenešeno iz njihovih dirkalnih koles. Z 62% večjo zmogljivostjo je ta motocikel veliko močnejši od katerega koli drugega električnega motocikla za cestno uporabo, z neverjetnim navorom kar 215 Nm.

Rezultat: izboljšani domet potovanja, do 400 prevoženih kilometrov za mestno vožnjo, 230 kilometrov za kombinirano vožnjo in 180 kilometrov za avtoceste in dolge odprte ceste.

Občutek pri vožnji te zverine je z eno besedo povedano NOR!
Marsikdo lahko zameri vsem električnim prevoznim sredstvom to, da nimajo nobenega zvoka, kar pa nemorem trditi za EGO+.
Motocikel pri vožnji oziroma pospeševanju oddaja zvok JET-a ali vojaškega lovca, kurja polt zagarantirana. Vidno polje na cesto se nam močno zoži in občutek imamo da bomo omedleli no takšna je moja izkušnja pri vožnji tega motocikla. Cena se giblje okoli 30 tisočakov.

Na našem testu smo prevozili – v načinu SPORT, 140 kilometrov
– v načinu ECO (kjer je hitrost omejena na max 90km/h) 350kilometrov
-v načinu STANDARD, 200 kilometrov

Motocikel je opremljen z vrhunskimi komponentami kot so Marzocchi vzmetenjem spredaj, Bitubo zadaj in pa Brembo plavajočimi diski, ki jih grizejo 4-batne zavorne čeljusti. Ima tudi 6 stopenjski traction control, ki posreduje v kombinaciji z obstoječimi eABS in Bosch-evim ABS-om.

Samo polnjenje baterije traja na hitri polnilnici 30min do 80% in pa na 220V približno 8h.

Podatki o motociklu:

MOTOR:
Elektromotor, oljno hlajen

HITROST:
Omejena na 240km/h

NAVOR:
EGO+ 215 Nm

EGO 200 Nm

MOČ:
107kw/145KM

NAČINI VOŽNJE:
4 načini vožnje: Eco, Standard, Wet, Sport
4 mape regeneracije baterije: Low, Medium, High, Off

ASISTENT ZA PARKIRANJE:
Naravnost ali vzvratno ( 2,8 km/h max hitrost)

BATERIJA

KAPACITETA:
EGO+ Max 21.5 kWh
EGO Max 13.4 kWh

ŽIVLJENSKA DOBA BATERIJE:
1200 ciklov polnjenja

Dastin Sejfijaj

Odvisnež od adrenalina, oktanov in motorjev.

0 0 vote
Article Rating
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments