
Predstavljamo: Ducati Streetfighter V4
Predstavljamo popolnoma nov Ducati Streetfighter V4. Na voljo bosta dve različici, standardni model in nadgrajeni S-model.Panigale V4 je odstranil karoserijo in bil tudi optimiziran za cestno uporabo
Ducati Streetfighter 1098 iz leta 2009 je bil kontroverzen model, blagoslovljen s čudovito zasnovo in odličnim motorjem, vendar s težavami v uravnoteženosti šasije, ki niso bile nikoli rešene. Manj radikalna različica 848 je uživala veliko bolj pozitivno podobo in odziv s trga. In zdaj prihaja povsem nov Streetfighter V4 leta 2020 za ustvarjanje neurja na cesti, noro!!!
Začenši z močjo 1,103ccm Panigale V4 in osnovnim podvozjem, se zdi, da Ducatijevi inženirji ne bi potrebovali veliko, da bi “slekli” superbike in ga poklicali na plano. Ne prehitevajmo. Claudio Domenicali je potrdil, da so se prvi prototipi izkazali za ne ravno impresivne in so morali ekipo znova zagnati od samega začetka, da bi dosegli pravilno delovanje na cesti.

Streetfighter V4 ima enako osnovno strukturo motorja kot model Panigale, vendar pa je optimiziran za vožnjo po cesti.
Streetfighter V4 motor
Številke moči so impresivne, ne le 208 KM pri 12.750 vrtljajih v minuti. Domenicali je poudaril, da so številke navora zelo dobre nad 3000 vrtljaji in da so bila prestavna razmerja pravilno nastavljena v prvih štirih prestavah za zagotovitev brutalnega pospeška.
Tako kot prenovljeni Panigale V4 tudi Streetfighter nosi par “biplane” kril, ki naj bi zagotavljala 62 kilogramov “downforce” sile pri 168 mph. Tehnologija MotoGP je uradno stopila na ulico!
“Biplane” krila
Prav tako je celoten dizajn privlačen in zagotovo privabi gledalce v kateri koli mestni ulici. Na Streetfighter-ju je bilo nameščenih par aerodinamičnih “biplane” kril, po trditvah zagotavljajo 62 kilogramov “downforce” sile pri 270 km/h za večjo stabilnost pri pospeševanju in zaviranju. Minimalističen, a agresiven svetlobni snop in žarometi s polno LED lučjo dajejo Streetfighterju V4 značilen videz, 5-palčna barvna TFT barvna plošča pa izhaja od modela Panigale. Visoko, široko krmilo je videti, da postane položaj za vožnjo sproščen in da je Streetfighter uporaben za vsakodnevno vožnjo.

Vrhunski Streetfighter V4 S bo opremljen s polovično aktivnimi komponentami vzmetenja Öhlins, vključno z zadnjim vzmetenjem TTX 36.
Ducati Streetfighter V4 naj bi prišel v osnovni različici in modelu S, vključno s pol aktivnim Öhlinsovim vzmetenjem in kovanimi aluminijastimi platišči. Vsak model je opremljen s šestosnim IMU in polnim naborom elektronskih pripomočkov za uporabnike.
Brez dvoma je povsem nov Ducati Streetfighter V4 nori goli superbike mišičnjak – vsaj tako ga je predstavil Claudio Domenicali. Tega ne moremo zanikati!