
Bmw F850 GS
Bmw F850 GS – ali je lahko konkurenčen velikemu bratu R1250 GS?
Za velikega brata R1250 GS lahko rečemo, da je kultni motocikel, pa ne samo pri nas v Sloveniji, ampak po celem svetu. V Evropi ima kar 40% delež pogače vseh prodanih BMW-jev.

Toda ali lahko mlajši bratec F850 GS paradira ob zloglasnem bratu?
Seveda lahko! Mi smo ga imeli na testu in moram priznati, da je kar navdušil.
Če že simpatiziramo z BMW stroji pa ravno nimamo 20-ih “jurčkov”, je alternativa kot je novi F850 GS prava odločitev.
Motocikel je bolj uporaben in nezahteven, obenem pa skoraj tako primeren za brezpotja in daljše poti kot “ta veliki”.

Poganja ga 850 kubični vrstni dvovaljnik in nikakor ne moremo reči, da je len – zadovoljil bo tudi tiste zahtevne. Motor je miren, prožen in poskočen. Proizvede 90 KM in 92 NM navora.
Ne moremo mu ravno pripisati poskočnosti velikega brata, toda ko pomislimo, da je v osnovnem modelu cenejši kar za 5 tisočakov, se lahko samo nasmejimo in si rečemo, da nakup le tega ni bila tako slaba odločitev!
Ima nastavljivo ESA vzmetenje, ki nam ponuja programe kot so ROAD, RAIN in DYNAMIC, ki jih prestavljamo kar med vožnjo. Za offroad lahko s programoma ENDURO in ENDURO PRO upočasnimo ali celo izklopimo ABS sistem.

Motor:
Vodno hlajeni vrstni dvovaljnik
Delovna prostornina: 853 ccm
Nazivna moč: 70 kW
Nazivna moč: 90 KM
Maks. navor: 92 Nm
Kompresijsko razmerje: 12.7 : 1
Masa praznega vozila: 209 kg
Pnevmatike:
Dimenzije spredaj: 90/90 21
Dimenzije zadaj: 150 /70 E17
Zavore:
Zavore spredaj: plavajoči diski 305 mm
Zavore zadaj: plavajoči diski 265 mm
Poraba goriva na testu: 4,2 L
Posoda za gorivo: 15 L
Mere:
Dolžina: 2.300 mm
Širina z ogledali: 939 mm
Višina brez ogledal: 1.437 mm
Višina sedeža: 815 – 890 mm
Cena osnovnega modela: 14.700 € (dne 10. 8. 2020)
Prijava
Please login to comment
0 Comments