Image Alt

Beta 300 RR Race Edition

Beta 300 RR Race Edition

BETA – Italjanski proizvajalec off road motociklov je v letu 2019 prvič predstavil novo prenovljeno družino off road motociklov za leto 2020.

V test in vpogled smo dobili novo BETO 300 rr RACE. Kaj je novega?

Betini inžinerji so v agregat dodali protiutežno motorno gred na ta način so konkretno ublažili tresljaje in ugladili krivuljo podajanja moči skozi celotno območje vrtljajev. Je bil že »skrajni« cajt, saj protiutežne gredi konkurenca uporablja že nekaj let.

Vbriz goriva je še vedno po preverjeni metodi s klasičnim »frgazerjem«. Race izvedba nima mešalnika za dovajanje olja, na ta način so zmanjšali težo motocikla.


Sprednje vzmetenje je Kayabino premera 48 mm, kar je še en dodaten element na motorju, na katerega so pri BETI zelo ponosni. Z vgradnjo novega vzmetenja, so zmanjšali skupno težo za kar pol kilograma v primerjavi z modelnim letom 2019

 


Hladilne cevi so speljane v okvirju motorja, hladilniki so izboljšani zato je agregat tudi v najtežjih pogojih hladnejši.

 


Okvir je povsem spremenjen s tem tudi geometrija in togost kar pripomore k boljši okretnosti in stabilnosti. Okvir je sedaj tudi ožji kar je še posebej pomembno pri kontroli motocikla na težjih odsekih.
K boljši okretnosti pripomore tudi širše krmilo

 


Sedež je preoblikovan, ozek in povsem dirkalno naravnan, sega daleč spredaj da lahko s telesom prenesemo težišče na sprednje kolo. »je nekoliko trd«
https://www.traditionrolex.com/18

 


Plastike motorja so bile preoblikovane, izgledajo kvalitetne in izjemno odporne. Ko pogledamo motor kot celoto dobimo tist Italjanski občutek za oblikovanje.

 

Vgrajen hitri zatič omogoča hitro ostranjevanje platišča v primeru popravil.


Stopalke so izdelane iz CNC rezkanega aluminija so lažje, širše kar omogoča boljšo stabilnost.

• Verižnik je narejen iz lahke aluminijaste sredine z jeklenimi zobi za trpežnost.

• Izboljšan sistem pritrjevanja zračnega filtra za hitrejšo in pravilno menjavo.

• Novo vodilo verige je daljše v kombinaciji z daljšo nihajno roko

• Nova zavorna stopalka

• Posebna racing grafika in prevleka sedeža

• Zaščita ročk

Jaka Iglič

Ustvarjalec vsebine in testni voznik

0 0 vote
Article Rating
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments